Τετάρτη 28 Μαΐου 2014

ΜΑΜΑ-ΜΑΝΟΥΛΑ-ΜΗΤΕΡΑ

ΜΑΜΑ-ΜΑΝΟΥΛΑ-ΜΗΤΕΡΑ

Μαμά, μία λέξη, χιλιάδες ρόλοι.
Δεν ξέρω αν πάντα αγαπούσα τόσο πολύ τη μαμά μου. Την εκτιμούσα, τη σεβόμουν αλλά αμέτρητες φορές νευρίαζα μαζί της. Τσαντιζόμουν κάθε φορά που ήμουν έξω με την παρέα μου κ με έπαιρνε τηλέφωνα να δει που είμαι, με ποιους είμαι και τι ώρα θα γυρίσω. Με ενοχλούσε που με περίμενε πάντα σε αυτόν τον καναπέ καθισμένη να γυρίσω. Φώναζα όταν δεν έβρισκα τη μπλούζα που ήθελα σιδερωμένη. Τρελαινόμουν αν δεν

είχε το φαΐ που ήθελα.
Σήμερα που και γω έγινα μανούλα και έχω μία υπέροχη κόρη, ξέρω πως και εκείνη με τη σειρά της θα κάνει τις ίδιες σκέψεις που έκανα και γω τότε. Τις ίδιες, ίσως και χειρότερες. Το ξέρω γιατί έγινα σαν τη μαμά μου. Σκέφτομαι σαν εκείνη και είμαι πολύ περήφανη για αυτό. 
Σήμερα ξέρω πως είναι να είσαι μαμά, τι ερμηνεία έχει αυτή η ''μικρή'' λέξη. Μανούλα μου σε ΑΓΑΠΑΩ και σε ευχαριστώ που ήσουν πάντα δίπλα μου. Σε ευχαριστώ που με στήριζες πάντα και συνεχίζεις να με στηρίζεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου